۱۳۸۸ مرداد ۲۳, جمعه

احادیث منطبق با این دوره

به نام خدا، اللهم عجل لولیک الفرج، سلام
تعدادی از احادیث که به نظرم جالب بود و با شرایط این زمانه همخوانی دارد برایتان آورده ام. امیدوارم که به کارتان آید و در این خصوص بیشتر مطالعه و تحقیق کنید و مرا هم راهنمایی فرمایید:

امام باقر علیه اسلام فرمودند:
جمعی از اصحاب در محضر پیامبر گرامی اسلام بودند. آن حضرت فرمودند: به درستی که در طرف راست عرش الهی، گروهی از ما بر منبرهایی از نورند، صورت هایشان از نوراست و لباسهایشان از نور است. صورت های اینها از شدت نور، چشمان نگاه کنندگانی که به مرتبه اینها نیستند را خیره می کند. بعضی اصحاب پرسیدند: اینها چه کسانی هستند؟ پیامبر(ص) سکوت فرمودند. تا علی(ع) عرض کرد: اینها چه کسانی هستند؟
پیامبر(ص) فرمودند:آنها گروهی هستند که به روح الله عشق می ورزند و عشق ورزی آنها نه به خاطر خویشاوندی و نه به خاطر اموال است، آنها پیروان تو هستند و تو امام اینها هستی یا علی...
کتاب بحار الانوار ج 68 ص 139 (چاپ قدیم)

امام محمد باقر علیه السلام فرمودند:
مردی (در آخر الزمان) از قم قیام می کند و با او افرادی هستند که مانند آهن های گداخته اند، سپس او وفات می کند و به جای او، مردی از خراسان می آید که در دست راستش نشانه ای است...
کتاب البیان فی علائم آخرالزمان

امام موسی بن جعفرعلیه السلام فرمودند:
از شهر قم، مردی قیام می کند تا همه مردم را به سوی خدا و حق دعوت کند. در اطراف او مردمانی دلیر و شجاع گرد می آیند که مانند پاره های آهن، پرتوان و با استقامتند و هیچ تندبادی نمی تواند آنان را از حرکت بازدارد. آنان بدون هیچ ترس و هراسی با دشمنان دین مبارزه می کنند و بر آنها پیروز می شوند. سرمایه اینان فقط ایمان و توکل به خداست؛ زیرا عاقبت مخصوص پرهیزکاران است.
کتاب سفینة البحار

پیامبر اکرم(ص) فرمودند:
پرچمی از سرزمین ایران با انقلابی چشمگیربه اهتزاز درمی آید و اولین بار به سوی عراق حرکت می کند... مهرنبوت (الله اکبر)برآن نقش شده است. وقتی این پرچم به اهتزاز درمی آید، شرقیان و غربیان باآن به مخالفت بر می خیزند. پس از آنکه جنگ آغاز شد، هیاتی برای مذاکره به ایران می آیند که در آن، هم عرب است و هم ترک. مذاکره شکست می خورد؛ ایران حمله می کند و پیروزی بزرگ نصیب ایران می شود. آنگاه آنان (ابرقدرتها) غنیمت خود را طلب می کنند و می گویند: شما خواری ما را خواستید، ولی خدا آنان را به خواری و ذلت خواهد کشاند و رسوا خواهد نمود.
کتاب یوم الخلاص

پیامبر اکرم(ص) فرمودند:
به خدا قسم، همچنان که شما عربها درآغاز، رژیم حاکم بر ایران را ساقط کردید، درآینده ایرانیان نیز رژیم حاکم بر شما را ساقط خواهند کرد. شما با ایرانیان براساس تاویل وحی می جنگید و جهان به پایان نمی رسد تا روزی که آنان با شما براساس تاویل وحی (که همان اسلام راستین قرآن و عترت است) می جنگند و اسلام حقیقی را به کشورهای عرب و تمام جهان صادر می کنند.
کتاب بحارالانوار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر