۱۳۸۹ بهمن ۲۳, شنبه

حامیان جدید مردم مصر!

به نام خدا، اللهم عجل لولیک الفرج، سلام

امروز برای انجام فرضه ی راهپیمایی یوم الله 22بهمن از خانه خارج شدم. البته دیر به راهپیمایی رسیدم چون پایان شب گذشته از مسافرت آمده وبسیار خسته بودم. وقتی رسیدم جمعیت زیادی در حال خارج شدن از میدان امام(ره) بودند، جمعیت زیادی هم در حال وارد شدن به میدان. تا به حال این قدر استقبال از راهپیمایی 22 بهمن سابقه نداشته و یا دست کم من تا به حال ندیده بودم. این حضور خیلی معنی داشت. رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (دامة برکاته) در نماز جمعه ی هفته پیش براین حضور تاکید کردند و آن را حمایت از مردم مسلمان مصر دانستند. عاشقان ولایت و امامت چه زیبا لبیک گفتند و با حضور جانانه ی خود این حماسه ی جاودان را آفریدند. امروز همه آمده بودند و بعد از پایان راهپیمایی نماز جمعه ای با شکوه برپاداشتند که نظیرش را کمتر به یاد داریم و دعا کردند برای پیروزی مسلمانان مصر بر دولت جیره خوار آمریکا و اسرائیل.

نکته ای که برای من جالب بود و البته بسیار تاسف بار، خبری بود که از سخنران راهپیمایی شنیدم. حضرت آیة الله جنتی فرمودند که سران فتنه 88 بیانیه داده اند و روزی را برای برپایی راهپیمایی حمایت از مردم مصر اعلام کرده اند!!! خنده ام گرفت؛ آخر اینان را با مردم مصر چه کار؟ حال اگر مردم سوریه ضد بشار اسد قیام کرده بودند و آنان حمایت می کردند برایم قابل قبول بود. حسنی مبارک دیکتاتور مصری که مورد تایید صددرصد حامیان صهیونیستی و آمریکایی سران فتنه بود.

مبارک سی سال مصر و مصریان را برده ی حلقه به گوش غرب کرده بود و شرف و عزت و دین و آزادی مردمش را تحت نظارت غربیان مدعی حقوق بشرو دموکراسی لگدمال. منافع اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار را بر منافع ملتش ترجیه می داد. او بود که وقاحت را تا بدانجا رسانید که در محاصره وقیحانه ی غزه که داد همه ی مردم آزاده ی جهان را درآورده بود، با بستن گذرگاه رفح، مردم مسلمان و مظلوم غزه را در بدترین شرایط محاصره قرار داد و باعث ریخته شدن خون بسیاری از مردم مسلمان فلسطین شد.

مبارک کسی بود که در سال پیش در پی فتنه 88 در جمع سران عرب از فتنه گران اعلام حمایت کرده بود و آرزو کرده بود که جمهوری اسلامی ایران توسط اینان سرنگون شود.

نمی دانم این اعلام حمایت سران فتنه از مردم انقلابی مصر چه معنایی می دهد؟ مردم مصر که در جبهه مقابل ایدئولوژی سران فتنه قرار دارند. سران فتنه که باید حالا عزادار باشند که متحدان و حامیان دیروز آنها که همه دیکتاتوران و مزدوران صهیونیسم هستند، یکی یکی دارند سقوط می کنند. شادی آنها از برای چیست؟ عجب رویی دارند این ورشکستگان سیاسی! خدا را شکر که ملت ایران آلزایمر ندارند وگرنه سران فتنه، احتمالا؛ حمایت آمریکا و اسرائیل و سران فاسد و دیکتاتور عرب از فتنه 88 را منکر می شدند و می گفتند آنها حامیان رقیبمان بودند.

خدارا شکر که ملت ایران آگاهند و هوشیار. دروغ این چوپانان دروغگو را باور نمی کنند و خوب می دانند که آنها فقط می خواهند خود را مطرح کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند. آنان همینک عزادار دوستان نوکرصفت خود هستند و در آشوبند که نکند این حرکت انقلابی مردم مصر، در مردم سایر کشورهای اسلامی اثر کند و دومینووار حکومت های فاسد و دیکتاتور عربی سقوط کنند و اینان حامیان مالی و بین المللی خود را از دست بدهند. نکند آن اندک هواداران فتنه ی سبز بفهمند که منطق جمهوری اسلامی ایران، امروز جزء آمال و آرزوهای مردم کشورهای اسلامیست و دیگر بر اراجیف سران فتنه، تره هم خرد نکنند.

خدا را شکر که ملت ایران فهمیده اند و اگر اقلیتی هنوز به نیت پلید اینان پی نبرده اند، خداوند متعال آنان را هدایت فرماید. انشاالله....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر