۱۳۸۹ اسفند ۷, شنبه

شروع مجدد

به نام خدا اللهم عجل لولیک الفرج، سلام

شاید حدود دوسه سال پیش که وبلاگ نویسی را شروع کردم، هیچ گاه به فکرم هم نمی رسید که یک روزی وبلاگم فیلتر شود، چون همیشه سعی در قانون مدار بودن دارم و از لحاظ اخلاق شخصی مقید به اصول اخلاقیم. اما متاسفانه حدود دو هفته پیش وبلاگ قبلیم توسط دوستان پالایش محیط اینترنتی مسدود شد. وقتی علت را جویا شدم، علت؛ ثبت وبلاگم در دامنه ی blogspot بود. وقتی چاره و راه کار برقراری مجدد وبلاگ را پرسیدم، مرا به ساختن یک وبلاگ در دامنه های ایرانی راهنمایی کردند. من نیز اطاعت کردم، چاره ای هم جز این نداشتم. اما راستش را بگویم هنوز نتوانسته ام از این وبلاگ دل بکنم. وبلاگ هم مثل دفترچه خاطرات دوران نوجوانی است، با این که شاید مطالبش آن چنان به دردبخور نباشد، اما همیشه گوشه ای از ذهن و همچنین کتابخانه ات را اشغال کرده است. با این حال سعی می کنم مطالب آن را به روز کنم تا شرمنده ی معدود دوستانی که گهگاه به آن سر می زنند، نباشم. انشاالله...

نشانی وبلاگ جدیدم:

http://azmastkebarmast.mihanblog.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر