۱۳۸۹ بهمن ۲۹, جمعه

آخرخیانت

به نام خدا، اللهم عجل لولیک الفرج، سلام

22 بهمن ماه امسال مردم غیور ایران اسلامی با خلق حماسه ای جاودانه هم 33 سالگی انقلابشان را آغاز کردند و هم از قیام مردم مسلمان مصر و همه ی آزادیخواهان جهان اعلام حمایت کردند. ولی باز هم سران فتنه به تحریک بیگانگان با طراحی 25 بهمن -هرچند که با استقبال مردم و مخاطبانشان قرار نگرفت- باعث خوشحالی دشمنان اسلام و ایران و ایرانی شدند. پس از انتخابات پرشور ریاست جمهوری دهم اینان با بحث ساختگی و از غرب هدایت شده ی تقلب این حماسه ی ماندگار را به کام مردم ایران و سایر آزادیخواهان جهان که الگویشان برای تشکیل حکومت آینده شان، جمهوری اسلامی ایران بود، تلخ کردند.

آمریکا و صهیونیست ها که در حال مدیریت انقلاب مردمی و اسلامی مصر هستند. خواستار دزدیدن انقلاب اسلامی مصر و تبدیل آن به یک انقلاب ملی یا اقتصادی هستند وبرای این که انقلاب اسلامی سال 57 ملت ایران به عنوان الگوی انقلابیون مصر قرار نگیرد، نیاز دارند که به جمهوری اسلامی چهره ی ضد مردمی و مستبدانه بدهند و حال که مکررا در جبهه های مختلف سیاسی و اقتصادی از ایرانیان غیور مسلمان، تودهنی خورده اند، به گونه ای آن را جبران کنند. لذا به نوکران و جیره خواران خود دستور برپایی تجمع 25 بهمن را دادند و آن جمعیت اندک را با جادوی رسانه ه ای صهیونیستی در بوق و کرنا کرده اند و خواستند آن را خیزش عمومی مردم ضد جمهوری اسلامی ایران نشان دهند. اما به حمدالله استقبال از فراخوان سران فتنه به قدری کم بود که در این خواسته ی پلیدشان موفق نشدند.

اما بحث اینجاست که با این اقدام خیانت بار سران فتنه که در راستای منافع غرب و در جهت کمک به امریکا و اسرائیل و از پشت خنجر زدن به همه ی آزادیخواهان جهان بود، آیا کسی هست که بتواند خیانت و نوکراجنبی بودن اینان را انکار کند؟ هرکه اندکی به سیاست آشنا باشد آیا مفهوم 25 بهمن و ضربه ای که این حرکت به قیام ملت های مسلمان در بند دیکتاتورهای وابسته به آمریکا و انگلیس و اسرائیل، زد را نمی فهمد؟

آنکس که خواب است را می توان بیدار کرد ولی کسی که خودرا به خواب زده است، محال است که بتوان بیدار کرد. امیدوارم آن اندک حامیان فتنه گران نیز به دامان ملت باز گردند و تا دیر نشده حساب خود را از این خائنین به مام میهن جدا کنند. انشاالله...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر