۱۳۸۹ آذر ۱۲, جمعه

ترور

به نام خدا، اللهم عجل لولیک الفرج، سلام

نمی دانم حال من این طوری است یا سایر هموطنان هم این گونه اند. زمانی که خبر ترور دانشمندان هسته ای ایران را شنیدم، بغض گلویم را گرفت و قطراتی اشک هم ریختم. نمی دانم از این همه مظلومیت ایران و ایرانی بود یا ازآن همه پستی دشمنان ایران.

مدعیان دموکراسی غرب زمانی که در عرصه ی دیپلماتیک کم می آورند هر عملی را برای رسیدن به مقصودشان صحیح می دانند. نشانه بارز و آشکارش سی سال گذشته ی ایران اسلامیست که مملو از ترور و به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع ایران است. غیر از دهها هزار شهید که مستقیما در جبهه های جنگ و یا براثر عوارض آن شهید شده اند، در این سی و دو سال حدود 16000 نفر هم در ترورهای خیابانی و بمب گذاری ها کشته شده اند. این نشانه ی چیست؟ دشمنان ایران و اسلام چون می دانند که از لحاظ ایدئولوژیک و دیپلماسی توان مقابله با ایران را ندارند به این کارهای کثیف تن در می دهند.

شاید ساده اندیشانه باشد که ما عاملان و آمران ترور را در گروهک های از ملت رانده ی منافقین و امثالهم بدانیم. امروز و دیروز که در سایت های خبری مختلف گشت می زدم تقریبا هرکدام یک خبر از یک روزنامه مطرح غربی آورده بودند که مضمون همه ی آنها این بود که صحنه گردان اصلی این ترورها آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند. آخرین مطلبی که خواندم از روزنامه فرانسوی لیبراسیون و سوئدی لاتریبون بود که سیا و موصاد را عامل ترور معرفی می کرد.

این همه دشمنی به خاطر چیست؟ آیا غیر از آن است که ما با انقلاب 57 به همه اعلام کردیم که می خواهیم مستقل باشیم. می خواهیم آقای خودمان باشیم. نمی خواهیم سگ پاچه گیر ابرقدرت ها -ژاندارم منطقه- باشیم. می خواهیم ابرقدرتی مزین به اخلاق اسلامی در جهان بی اخلاق شما باشیم. می خواهیم کشورمان الگویی برای همه ی مستضعفان عالم باشد و ... .

دیگر فکر نمی کنم که شکی باقی باشد که ما بخواهیم در اصول و راهی که در آن قدم گذاشته ایم شک کنیم. ما قدم در راهی گذاشته ایم که خیر دنیا و آخرتمان در آن است و چون درست بر مسیر رسیدن به هدف گام برمی داریم این چنین مورد تهاجم شرق و غرب قرار گرفته ایم. انرژی هسته ای تا بالاترین مرحله ی آن، اقتدار نظامی در زمین و دریا و آسمان، رسیدن به اوج قله ی علمی در همه رشته های روز حق مسلم ماست و چون حق ماست به آن دست خواهیم یافت. آخر پیامبرمان هزار و چهارصد سال پیش گفته؛ دانش اگر در ثریا باشد مردمان پارس به آن دست می یابند.

حال اینک که دشمنان قسم خورده ی ما شمشیر از رو بسته و با کثیف ترین روش که همان ترور شهروندان غیر نظامی است به ما اعلان جنگ کرده اند. چه زیباست که همانند خودشان جواب بگیرند و همه جای دنیا برای این مفسدان ناامن گردد. بهترین دفاع، حمله است آن هم در زمین حریف. به امید آن روز... .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر