۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

ضربه فنی باحضور

به نام خدا، اللهم عجل لولیک الفرج، سلام
فتنه های اخیر هر آفتی که بود و هر ضرری که برای این مملکت و نظام داشت، یک فایده اساسی داشت؛ اینکه باعث آگاهی مردم از ارزش واقعی حضورشان در یوم الله های مختلف این نظام شد. برای نمونه اگر 22بهمن ماه سال های قبل را می دیدید، یک سری راهپیمایی و تجمعات کم روح بود که بسیاری از مردم و مومنان برای ادای تکلیف شرعی حضور، به خیابان می آمدند و سریعا برمی گشتند. بسیاری بودند که می گفتند تکلیف، حضوراست، این که برای این مهم ازخانه خارج شویم. در اصفهان بعضی را که من می شناختم تا خیابان سپه و میدان امام می آمدند و سریع برمی گشتند و جمعیت کمی برای استماع سخنرانی و قطعنامه پایانی راهپیمایی می ماندند. اما در 22بهمن امسال همه آمدند، حتی آنها که در بسیاری مواقع این مراسم ها را زاید و تشریفاتی و خرج تحمیلی می دانستند و نمی آمدند. همه آمدند و تا آخر ماندند و از طایفه منافقان لجن پوش هم خبری نبود.
این فتنه و انعکاس ماهواره ای و اینترنتی به مردم فهیم ایران نشان داد که هنوز این حضورها موثر است. وقتی تمامی مراجع دلسوز و در راس آن ها مقام معظم رهبری حضور در این گونه مراسم را تکلیف می دانند، بیهوده نیست. زمانی که در اغتشاشات پس از انتخابات، نماز جمعه ، روز قدس ، 13آبان و 16آذر این جمعیت اندک معاندان با هزارترفند رسانه ای رسانه های استکبار، به هزاران و صدها هزار تبدیل می شد، مردم دلسوز ایران زمین دانستند که باید آن گونه بیایند که جای هیچ گونه حرف و حدیث و جای هیچ عرض اندامی نباشد. پس آمدند و چه خوب آمدند.
آری این مردم به چشم خود دیدند نیاز به حضور را. فهمیدند که اگر اندکی کوتاه بیایند، نامحرمان با انواع رسانه های مکار خود همه چیز را وارونه نشان می دهند. مردم چنان آمدند که دیگر جای هیچ حرفی نماند. آنهایی که باز بخواهند این حضوررا جور دیگر نشان دهند مطمئن باشند که در جماعت حمقا رده بندی خواهند شد.
در مسابقات رزمی اگر در انتظار امتیازگیری باشی، شاید به ناداوری ها دچار شوی اما اگر حریف را ضربه فنی - ناک اوت- کردی دیگر هیچ ناداوری، نمی تواند ناداوری کند. حضور حماسی مردم آگاه ایران در 22بهمن با ضربه فنی کردن حریف فرقی نداشت. همه ی مخالفان داخلی و خارجی نظام را مات کرد. حال اگر هنوز اندک شماری از ماهواره نشینان هنوز در پی مزخرفاتی چون ساندیس و کیک و اضافه کاری و اجبار کارمندان و غیره هستند، آن دیگر ازحماقت خودشان است و لاغیر. من همیشه دوستانی را که اندک مخالفتی با شرایط حاکم دارند را به حضور و دیدن از نزدیک این صحنه ها فرا می خوانم تا قدرت نظام را به چشم خود ببینند و باطل بودن و اخبار و تحلیل های شبکه های ماهواره ای و اینترنتی معاند به عینه برایشان ثابت شود.
آری؛ این حضور که جوابی به یاوه گویی های آن معاندان بود مرا یاد شعر معرو ف زیر اندخت که می گوید:
عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر