۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

نبرد آخر

به نام خدا،اللهم عجل لولیک الفرج، سلام
همانطور که از اخبار منابع مختلف می شنویم و می خوانیم، هر از چندگاهی از ابتدای انقلاب اسلامی ایران، ابرقدرت های جهان به ویژه ایالات متحده آمریکا برای نظام جمهوری اسلامی ایران ضرب الاجل تعیین می کنند و هزار تهدید دیگر که اگر تا فلان زمان، فلان عمل را انجام ندهید با شما برخورد سهمگینی خواهد شد و چه و چه و چه... . اما به حمدالله با گذشت سی و یک سال هنوز هیچ غلطی نکرده اند و جمهوری اسلامی ایران که قرار بود شش ماهه سرنگون شود و عناصر لاییک و وابسته و مزدور غرب در ایران حاکم شوند. هنوز پابرجاست و هر روز در مسیر پیشرفت و تعالی گام برمی دارد و به الگویی سیاسی – اجتماعی برای تمام آزادیخواهان جهان در شرق و غرب گیتی تبدیل شده است.
حال سوال این است که آیا امریکا وانگلیس و صهیونیسم بین الملل نخواسته اند یا نتوانسته اند. همانگونه که امام راحل فرموده اند آنها هر کاری که توانسته اند برای سرنگونی ما کرده اند و هر زمان که بتوانند از وارد کردن ضربه به جمهوری اسلامی دریغ نخواهند کرد. این سی سال از تحریم همه جانبه گرفته تا جنگ فرسایشی و حمله مستقیم و ترورمسئولین و مردم و انواع عملیات های تروریستی و تخریبی در کشور و علیه منافع نظام و هجمه همه جانبه و شبانه روزی وسایل ارتباط جمعی به ویژه در ده سال اخیر به صورت ماهواره ای و اینترنتی علیه این نظام مردمی انجام شده و با عنایت الهی هنوز که هنوز است این نظام مقتدرانه به سمت جلو در حرکت است. به جرات می توان گفت که اگر اندکی از این دسایس علیه هر یک ازحکومت های کشورهای عضو جامعه بین الملل صورت می گرفت در اندک زمانی سقوط می کرد.
آخرین ضرب الاجل آمریکا علیه ایران، اول ژانویه 2010بود، که این بارهم با همه توان به تهدید مستقیم ایران پرداختند، اینک یک ماه از آن تاریخ موعود می گذرد و هنوز ایران در مسیر منافع ملی خود گام بر می دارد و باج به شغال نداده است. مساله ای که من می خواهم بگویم این است که آیا آنها می خواهند اقدام آخر که حمله به ایران است را انجام دهند یا نه؟ و چه زمانی؟
همانگونه که می دانید امریکا همیشه زمانی یک جنگ جدید در ابعاد بین المللی می آفریند که دچار بحران های اقتصادی و اجتماعی داخلی شده باشد و برای انحراف افکار عمومی داخلی آمریکا از این موارد، اقدام به شعله ور کردن جنگ های عظیم در سایر نقاط جهان می کند که هم با آن بر عیوب خود سرپوش بگذارد و هم با فتوحات جدید از منافع مستعمره های جدید با حکومت های دست نشانده استفاده کند. در سه سال گذشته اقتصاد آمریکا شوک منفی عظیمی بر اقتصاد بین المللی وارد کرده است که اثرات آن را در تمام دنیا و به صورت کمینه در ایران مشاهده می کنیم. عمق فاجعه اقتصادی بین المللی را با آمار روزانه ورشکستگی بانک های بزرگ کشورهای غربی به روشنی مشاهده می کنیم و همچنین صداهایی که از داخل آمریکا برای استقلال بعضی ایالت های آن از دولت فدرال به گوش می رسد. به نظر این حقیر سردمداران صهیونیستی آمریکا در این برهه به دنبال طرح ریزی یک رویارویی بزرگند که بتوانند با انجام آن گره بسیاری از مشکلات خود را باز کنند.
حمله به ایران می تواند در صورت موفقیت تضمین کننده همه منافع آنان در این اوضاع بحرانی باشد. چون؛
1- ایران کشوری است که در بهترین موقعیت استراتژیکی قرار دارد و شاهراه شرق و غرب است و درست درمرکزحکومت های دست نشانده مستعمره ی آمریکا قرار دارد.
2- ایران در اکثر منابع و تولیدات بین ده کشور اول جهان قرار دارد.
3- با وجود حکومت دینی در آن و درصورت پیشرفت، می تواند فاتحه نظریه حکومت های لیبرال دموکراسی را درجهان بخواند.
4- باداشتن یکی از پویاترین مردم سالاری های جهان در منطقه ای که همه ی حکومت های متحد آمریکا در نهایت دیکتاتوری و به صورت قرون وسطایی اداره می شوند، می تواند به الگویی مناسب برای مردم تحت ستم این کشورها تبدیل شود و منافع غرب را به خطر بیندازد.
5- شعار ما می توانیم ایرانیان و عمل به آن و قدم گذاشتن به محیط های ممنوعه علمی که در انحصار چند قدرت سلطه گر جهان بوده از قبیل انرژی هسته ای، فنآوری های فضایی، سلول هی بنیادی، تولیدات پیشرفته نظامی و به ویژه موشکی.
6-عدم به رسمیت شناختن رژیم مجعول و غاصب و جنایت کار اسرائیل که باعث ریشه دار شدن بحران مشروعیت آن شده است. اسرائیل عمق استراتژیک غربیهاست.
7-عدم توان غلبه بر گروه های جهادی که با استفاده از الگوی ایران اسلامی پا به عرصه مقاومت و جهاد علیه اسرائیل به عنوان نوک پیکان غرب و صهیونیسم بین الملل گذاشته اند مانند: حزب الله لبنان و جهاد اسلامی و حماس فلسطین.
8- به قدرت رسیدن حکومت های چپ گرای مخالف آمریکا با نگاه ویژه به ایران در آمریکای جنوبی و سایر نقاط جهان.
9- شروع حرکت بیداری اسلامی در کشور های اسلامی با الهام از انقلاب اسلامی ایران.
10-شکست آمریکا در عراق و افغانستان و افزایش نفوذ ایران در این کشورهای اشغال شده توسط آمریکا.

اینک علایمی که نشان از نیت جنگ طلبانه آمریکا و سران صهیونیستی آن علیه ایران وجود دارد را بیان می کنم:
1- افزایش ناگهانی نیروهای آمریکایی در افغانستان به بهانه واهی.
2- خروج نیروهای نظامی آمریکا از شهرهای عراق به صورت غیرمنتظرانه پس از اجتماع جنبش سبز تهران در25 خرداد 88 - انتخابات دهم ریاست جمهوری ایران- و تجمع تمامی نظامیان در مرز با ایران.
3- بروز فتنه های بزرگ در ایران و رو کردن اکثر مهره های مزدورشان در انتخابات و حضور فعال همه دیپلمات های غربی حاضر در تهران در راستای تقویت دروغ تقلب و دامن زدن به آشوب ها.
4- علنی شدن شعارهای مخالفان داخلی نظام- مزدوران بیگانگان- در خصوص اصول مترقی قانون اساسی.
5- اعلام رسمی حمایت از آشوبگران وقایع انتخابات از سوی آمریکا و اسرائیل و متحدانش.
6- اعلام رسمی کمک های مالی به مخالفان جمهوری اسلامی برای روحیه بخشیدن به آنها و در بوق و کرنا کردن آن.
7- استقرار سیستم دفاعی سپرموشکی در خلیج فارس.
8- حمله به شیعیان یمن برای زهر چشم گزفتن از شیعیان موافق ایران در کشورهای خلیج فارس.
9- حضور پررنگ اسرائیل و امریکا در کردستان عراق و حمایت همه جانبه و آموزش نظامی مخالفان ایران در کردستان عراق مانند: اکراد تجزیه طلب و گروه های سلطنت طلب.
10- انتقال بخشی از منافقین از اردوگاه اشرف به پاکستان جهت تقویت گروهک مزدور و تروریستی ریگی.
11- شروع به ترور اشخاص در داخل کشور جهت ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و مسئولین.
12- افزایش تحریم های اقتصادی و دادن باج به قدرت های دیگر مثل روسیه و چین.
13- خارج کردن ارز از ایران توسط شرکت های هرمی و ... .
14- افزایش هجمه های تبلیغاتی بر ضد ایران.
15- سعی در به قدرت رساندن مجدد بعثی ها در عراق و طالبان در افغانستان.
16- تهدید مکرر هم پیمانان ایران – سوریه و حزب الله و حماس- توسط اسرائیل.
17- اشغال هائیتی برای تسلط بر منابع نفتی آن و عدم نیاز به نفت خلیج فارس درصورت طولانی شدن جنگ و همچنین تحت فشار گذاشتن کشورهای موافق ایران در آمریکای جنوبی با حضور نظامی بیخ گوش آنها.

لازم به ذکر است این حمله می تواند به صورت غیرمنتظره و یا به دنبال بهانه ای واهی مثل جریان 11 سپتامیر آمریکا ویا حمله اسرائیل و... به وقوع بپیوندد.
درکل هر جنگی منفی است اما باید بدانیم که ما مکلف به دفاع از خود و کیان ملی و اسلامی کشورمان هستیم . درصورت حمله ی امریکا به ایران، آمریکا و غرب با بزرگترین شکست تاریخی خود که انشالله منجر به تغییر جغرافیای سیاسی کل دنیاست روبرو خواهند شد. سران صهیونیسم بین الملل باید ابرقدرتی ایران رادر جهان بپذیرند. همانگونه که آقای استفان کینزر نویسنده مشهور و خبرنگارروزنامه نیویورک تایمز در کتاب خود پیرامون قدرت های قرن 21 آورده است؛ ایران اسلامی در دهه های آینده یکی از سه ضلع مثلث قدرت جهان خواهد بود.
لذا این حکام فاسد سعی خواهند که این اقتدار را به تاخیر اندازند اما نمی دانند که
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ی ما
غافل از آنکه خداهست در اندیشه ی ما
و چه بخواهند و چه نخواهند و چه حمله بکنند و چه حمله نکنند، ایران اسلامی تمام قله های دانش و فنآوری را فتح خواهد کرد و به ابرقدرت بلامنازع جهان تبدیل خواهد شد تا با ظهور حجت حق این مملکت امام زمان با همه ی امکاناتش در اختیار ولیعصر ارواحنافداه قرار بگیرد و ایشان عدالت به معنای واقعی را در سراسر گیتی حکم فرما کند . انشاالله ...
پیامبر اکرم(ص) فرمودند:
پرچمی از سرزمین ایران با انقلابی چشمگیربه اهتزاز درمی آید و اولین بار به سوی عراق حرکت می کند... مهرنبوت (الله اکبر) برآن نقش شده است. وقتی این پرچم به اهتزاز درمی آید، شرقیان و غربیان با آن به مخالفت بر می خیزند. پس از آنکه جنگ آغاز شد، هیاتی برای مذاکره به ایران می آیند که در آن، هم عرب است و هم ترک. مذاکره شکست می خورد؛ ایران حمله می کند و پیروزی بزرگ نصیب ایران می شود. آنگاه آنان (ابرقدرتها) غنیمت خود را طلب می کنند و می گویند: شما خواری ما را خواستید، ولی خدا آنان را به خواری و ذلت خواهد کشاند و رسوا خواهد نمود.( یوم الخلاص )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر