۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

انتخابات دولت دهم

به نام خدا، اللهم عجل لولیک الفرج
سلام ، یکی از دوستان در خصوص انتخابات و کاندیداهای آن از من نظر خواسته بود و اینکه آیا هنوز به احمدی نژاد اعتقاد دارم یا نه؟ راستش را بخواهید در سیستم اصول گرایی اعتقاد به اشخاص وجود ندارد بلکه اعتقاد به اهداف ، آرمان ها و اصول ثابتی است که کشور و مردم را به سوی هدف واقعی که همان آماده سازی جهانی برای ظهور منجی آخرالزمان است، سوق می دهد. لذا هر شخصی که بیاید و در این مسیر گام بردارد از جانب این طیف حمایت می شود و حمایت آنان هم تا زمانی است که فرد از این مواضع عدول نکند.
الحق و الانصاف اقای دکتر احمدی نژاد هم در این راستا بهتر از دیگران حرکت کرده و ازبین چهار نامزد این دوره ، در این امر مصمم تر و البته کارآمد تر است.
از بزرگترین شاخصه های ایشان ساده زیستی است که همه حتی دشمنانش نیز بدان اعتراف دارند. این خصلت در بین سیاستمداران جهان سوم یک خصلت کمیاب است که در قرن اخیر دربین انگشت شمارافراد بزرگی همچون گاندی، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری دیده شده است و تقریبا تا آنجا که من سراغ دارم کس دیگری بدین سبک نیامده است که از دنیا برای خود و خانواده اش درسایه پست و منصبش سوءاستفاده نکرده باشد. این ساده زیستی خود بزرگترین صفات و خصلت های یک مدیر را به همراه خواهد داشت؛ شجاعت، عدم وابستگی، عدم کرنش در برابر صاحبان زر وزور و تزویر داخلی و خارجی و ... .
یکی از موارد دیگری که احمدی نژاد را در نظر من حقیر، برتر نموده این است که در همه حال چه زبانی و چه عملی خود را مطیع رهبری و درخط ولایت نشان می دهد و درهمان حال با هیچ کس دیگری پیمان برادری نبسته است وبدون در نظر گرفتن هیچ ملاحظه ای هرکس از مسیر خود کمترین انحرافی داشته باشد به راحتی اورا کنار گذاشته و دیگری را به کار می گمارد و با این کار توانسته است تابوی مدیریت های مادام العمر ایرانی و حزبی را بشکند.
یک حسن دیگر وی این است که توانسته با شعار نوکری مردم و کار شبانه روزی و بردن سران دولتش به دور افتاده ترین نقاط کشور، حرمت میزها و اتاق های هزارقفل مدیران را شکسته و آنها را به میان مردم کوچه و بازار ببرد. این کار شبانه روزی رییس جمهور، نعمتی است که با لطف خدا شامل حال این مملکت شده است که تا به حال همیشه دولتمردانش کار را از دیگران می خواستند ولی اینک دولت و خصوصا شخص رییس جمهور الگوی کار شبانه روزی متعهدانه در این دیار گریزان از کارواقعی شده است.
از محاسن دیگرش این است که رسما با تمام مافیای فاسد ایران درافتاده است که البته این جهاد عظیمی است. به نظر من ایشان با اصلاح قوانین، شفاف سازی عملیات بانکی، مالیاتی، گمرکی، نظام توزیع و... می تواند در میان مدت راههای ارتزاق این مافیای زالوصفت قدرتمند را یکی یکی مسدود کند. به خاطر همین امر است که کانون های فساد که در این مملکت شهره خاص و عامند، همه و همه به مخالفت با طرح تحول اقتصادی وی درآمده اند و به هر نحو وی را تخریب می کنند.
توجه به علم و دانش و فن آوری و ارتقای آن در تمامی سطوح ممکن از اهتمام دولت نهم و شخص احمدی نژاد حکایت دارد.
حضور قدرتمندانه در صحنه سیاست خارجی ایران که نشان از فهم صحیح اصول و قواعد ماکیاولی حاکم بر صحنه بین الملل است. به دست گرفتن رهبری جهان اسلام و همه آزادیخواهان جهان از دیگر خصوصیات وی است که اگر اهل مطالعه باشید؛ این مساله در تمام خبرگزاری های معتبر جهان به صراحت بیان شده است و انشاالله با تداوم مسیر دولت نهم در دولت بعدی، ایران به ابرقدرتی جدید در جهان مبدل خواهد شد.
البته لازم به ذکر است ایشان به علت انجام کارهای بسیار زیاد در بعضی جاها دچار اشتباه شده است که من هم به آن واقفم و با توجه به ضرب المثل- دیکته ننوشته غلط ندارد- آنها را به حساب کارهایی می گذاریم که دیگران جرات انجامش را نداشتند و او انجام داد و نقایصی داشت و در نهایت به سمت اصلاح آنها پیش رفت. در خصوص مدیران میانی او نیز بسیار منتقدم و معتقدم که در ایران و سیستم مدیریت ایرانی؛ مدیر اگر می خواهد موفق باشد باید تمام مدیران زیردستش تا جزءترین مدیریت ها را عوض کرده و از نیروهای خود بگذارد و الا همان خواهد شدکه بر سر دولت احمدی نژاد آمد و آن همه قوانین و مصوبه های علمی و خوب و مردمی دولت نهم با عدم انجام یا انجام اشتباه توسط بدنه مدیریتی مغرض باقیمانده از دولتهای قبل ازبین رفت.
امیدوارم که ایشان در صورت انتخاب مجدد این مساله مدیران را جدی بگیردو تا پایین ترین لایه های مدیریتی اقدام به تعویض آنها نماید.
در پایان هرچه خدا خواست همان می شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر